Struttura di cablaggio di l'automobile

QIDI CN TECHNOLOGY CO.,LTD hè specializatu in u disignu, a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di i ligami core di a catena di l'industria di i cablaggi di l'automobile.Hè una impresa di tecnulugia innovativa chì produce principalmente cablaggi di cablaggio di l'automobile;sviluppu di muffa d'alta precisione, cuncepimentu, fabricazione, vendita è servizii tecnichi;assemblee di cablaggio di veiculi è altri prudutti core.

Attualmente, s'ellu si tratta di una vittura di lussu high-end o di una vittura ordinaria ecunomica, a struttura di l'arnesi di cablaggio di l'automobile hè basicamente a stessa, chì hè assemblata da fili, plug-in è guaine.
I fili di l'automobile sò ancu chjamati fili di bassa tensione.Sò diffirenti di i fili di casa ordinariu.I fili domestici cumuni sò fili di rame unicu cù un certu gradu di durezza.Tuttavia, i fili di l'automobile sò fili multi-core di rame.
A causa di a particularità di l'industria di l'automobile, u prucessu di fabricazione di i cablaggi di l'automobile hè ancu più speciale chè l'altri cablaggi ordinarii.
I cablaggi di l'automobile sò spartuti in duie categorie:
1. Divisu da i paesi europei è americani, cumpresi China: aduprà sistema TS16949.
2. Principalmente Giappone: Toyota è Honda sò i so sistemi.
Cù l'aumentu di e funzioni di l'automobile è l'applicazione generalizata di a tecnulugia di cuntrollu elettronicu, ci sò sempre più apparecchi elettrici è più fili, è i cablaggi di l'automobile diventanu più grossi è più pesanti.Dunque, e vitture avanzate anu introduttu a cunfigurazione di bus CAN è aduttatu un sistema di trasmissione multiplex.In cunfrontu cù u cablaggio tradiziunale, u dispusitivu di trasmissione multiplex riduce assai u numeru di fili è plug-in, rendendu u cablaggio più simplice.
formatu di solitu
Specificazioni cumuni per i fili in i cablaggi di l'automobile includenu fili cù una sezione trasversale nominale di 0,5, 0,75, 1,0, 1,5, 2,0, 2,5, 4,0, 6,0, ecc. Cars Japanese hè 0.5, 0.85, 1.25, 2.0, 2.5, 4.0, 6.0 è altri fili millimeter quadru), 0.5 fili di vittura specificazione sò adattati per luci di strumenti, luci indicatori, luci di porta, luci di cupola;I fili di vittura di specificazione 0.75 sò adattati per luci di targa, luci frontali è posteriori, luci di frenu;I fili di vittura di specificazione 1.0 sò adattati Aduprati per i segnali di volta è i luci di nebbia;I fili di vittura di specificazione 1.5 sò adattati per i fari è i corni;I fili di alimentazione principali, cum'è i fili di armatura di generatore è i fili di terra, necessitanu 2,5 ~ 4 millimetri quadrati


Tempu di post: 08-09-2020