Queste vitture sò state ricurdate!A causa di prucedure imperfette, stallazione di cablaggio impropriu, fiamme durante a guida, etc.

Recentemente, per via di prucedure imperfette, stallazione di cablaggio impropriu, è pussibule stalling durante a guida, i pruduttori anu annunziatu urgentemente u richiamata in cunfurmità cù i requisiti di u "Regolamenti nantu à u Recall di i prudutti di l'automobile difettusi" è e "Misure di Implementazione di i Regolamenti nantu Recall di i prudutti di l'automobile difettusi ".

U prugramma di cuntrollu di u mutore era imperfetta, è Beijing Hyundai ricurdatu 2,591 Angsino è Festa puri veìculi elettrici.Dicisu di richiamari Ensino puri veìculi elettricu pruduciutu da March 22, 2019 à dicembre 10, 2020 da ghjennaghju 22, 2021, è da 14 settembre 2019 à dicembre 10, 2020 Festa puri veiculi elettrichi, un totale di 2,591.

U mutivu hè:quandu u mutore IEB (Freno Elettronicu Integratu) di u veiculu emette un signalu anormale, u prugramma di logica di cuntrollu di u mutore IEB ùn hè micca perfettu, chì pò causà parechje luci d'avvertimentu nantu à u dashboard di u veiculu per accende è u pedale di frenu per indurisce, pruvucannu u veiculu à frenà. forza Decline, ci hè un periculu di sicurità.

U cablaggio hè statu stallatu in una pusizioni impropria, è Dongfeng Motor hà ricurdatu 8,688 veiculi Qijun.Da avà, alcuni veiculi X-Trail pruduciuti da u 6 di maghju di u 2020 à u 26 d'ottobre di u 2020 seranu ricurdati, un totale di veiculi 8,868.

U mutivu hè:perchè u cablaggio ùn hè micca stallatu in a pusizione designata, u latu manca di u lampu di nebbia nantu à u paraurti di fronte interferisce cù a superficia di a cavità di risonanza in a parte posteriore di u paraurti di fronte durante a stallazione di u paraurti di fronte, facendu chì a lampadina hè generà forza di rotazione per scappà.Quandu u fanale di nebbia frontale hè illuminatu è utilizatu, i pezzi di plastica intornu à u bulbe sò brusgiati, è i pezzi di plastica brusgiate è si funnu, ci hè un risicu di focu è ci hè un periculu di sicurezza.

U mutore pò stallà mentre guida, è Chrysler hà ricurdatu 14,566 Grand Cherokees impurtati.Decidiu di ricurdà certi veiculi impurtati Grand Cherokee (3.6L è 5.7L) è Grand Cherokee SRT8 (6.4L) pruduciuti trà u 21 di lugliu di u 2010 è u 7 di ghjennaghju di u 2013 da l'8 di ghjennaghju di u 2021, per un totale di veiculi 14,566.

U mutivu hè:In l'azzioni di ricurdamentu cunnessi in 2014 è 2015, i relè di pompa di carburante richiesti da queste misure di ricurdà sò stati installati.I cuntatti di sti relè installati seranu contaminati da u silicuu, chì pò causà a fallimentu di u relé è chì u mutore falla quandu si ferma.Cumincià o spegne u veiculu mentre conduce, ci hè un periculu di sicurezza.

Auto Minsheng Net Comments:

U primu hè di ricurdà à i cunsumatori per attentu à l'infurmazioni di ricurdà sopra è ùn mancanu micca u megliu tempu per u prucessu di ricurdà, chì affettarà a sicurezza di guida.

U sicondu hè chì i pruduttori anu da fà e so funzioni in u prucessu di implementà a ricurdanza, è ùn lasciate micca "pesci chì sfilanu per a reta".Nanzu, avemu ricevutu lagnanza da i pruprietarii di vitture dicendu chì a so vittura era ricurdata, ma ùn avemu micca ricevutu una chjamata da u fabricatore o da a tenda 4S, chì hà causatu a vergogna di mantenimentu "passivu".


Tempu di pubblicazione: 12-Jan-2021