QIDI Logistic & Warehouse focus on news: Amazon Europe logistica transfrontaliera apre u serviziu di sdoganamentu in i porti di destinazione britannica / tedesca

QIDI CN hè una impresa prufessiunale principalmente impegnata in a produzzione di cavi elettronici, cablaggi di cablaggio, assemblaggio di cavi, accessori elettronici, connettori elettronici e cablaggi di fili automobilistici.I nostri prudutti sò largamente utilizati per l'informatica, l'elettronica, a medicina, a telecomunicazione, l'armata, l'automobile, l'industria è l'altri OEM elettronichi d'altu rendiment ...
QIDI Logistic & Warehouse focus on news: Amazon Europe logistica transfrontaliera apre u serviziu di sdoganamentu in i porti di destinazione britannica / tedesca

U 26 di nuvembre di u 2019, QIDI Logistic & Warehouse logistics hà amparatu chì u serviziu di logistica transfruntiera di Amazon Europe (AGL) hà recentemente lanciatu un serviziu di sdoganamentu unicu in i porti di destinazione in u Regnu Unitu è ​​​​a Germania.Significa chì da avà, i venditori registrati non UE ponu ancu mandà i so bè direttamente à i centri operativi di Amazon in u Regnu Unitu è ​​​​a Germania.

In u futuru, u serviziu di logistica transfruntiera di Amazon pò furnisce dui servizii à u stessu tempu: "consegna diretta esclusiva di bulk cumpletu di containeru à i venditori amazoni" è "sdoganamentu one-stop in i porti di destinazione di Gran Bretagna è Germania".

Differenti da prima, i vinditori solu bisognu di suddisfà una di e duie cundizioni: "numeru VAT è EORI validu in u paese di destinazione" è "succursale in l'UE o esse capace di gestisce l'impurtanza in u paese di destinazione per elli stessi" per dumandà a logistica. servizii in a stazione europea.

QIDI Logistic & Warehouse hà sappiutu chì dopu à l'aghjurnamentu, u serviziu di a stazione di logistica transfruntiera di Amazon include cinque paesi europei per un magazzinu gratuitu, un magazzinu rapidu, una soluzione porta à porta unicu, una soluzione logistica transfrontaliera di ligame marittimu è aereu, è Consegna diretta FCL europea.

1.Amazon logistica transfruntiera pò apre è furnisce un serviziu di lock-up gratuitu per i venditori, per riduce u costu supplementu (costu di trasportu è costu di gestione) causatu da a separazione di magazzini per i venditori è migliurà l'efficienza di u magazzinu.U serviziu copre cinque paesi: Regnu Unitu, Germania, Francia, Spagna è Italia.

2.fast warehousing permette à u vinditore di gode di un tempu di magazzinu fissu, per evitari longu aspittà in fila.

3.Through u sistema di supply chain glubale è a capacità di almacenamentu, a logistica transfrontaliera di Amazon pò ottene una cunnessione perfetta trà domestica è d'oltremare, chì furnisce i venditori solu suluzioni logistiche one-stop.

4.In termini di suluzioni di logistica transfruntiera di ligame cumpletu per u trasportu marittimu è aereu, u vinditore pò furnisce merchenzie da a maiò parte di i porti maiò in Cina à u Regnu Unitu, Germania, Francia, Spagna è Italia.Frà elli, u tempu d'invechjamentu di u trasportu aereu hè 7 ghjorni naturali, quellu di u trasportu marittimu hè di 35-42 ghjorni naturali in media, è quellu di u trasportu marittimu hè di 38-48 ghjorni naturali in media.

5. In più di furnisce servizii doganali d'importazione è d'esportazione è tuttu u prucessu di seguimentu è gestione visuale di carica, a logistica transfruntiera di Amazon Europe pò ancu furnisce u vinditore cù u serviziu di logistica diretta di u containeru bulk esclusivu, in modu à migliurà a rata d'utilizazione di u containeru di u venditore è accelerà u magazzinu FBA.

 


Tempu di post: 29-novembre-2019