QIDI si dedica à cuncepimentu è produzzione di cablaggi Audio-video per 10 anni

Per risponde à a dumanda di u mercatu, a nostra sucetà QIDI CN hà sviluppatu è fabricatu arnesi Audio-video dapoi u 2010, per:

  • ● Ricevitori Audio-video
  • ●Altoparlanti alimentati
  • ● Docks di parlante
  • ●Soundbars è cunsola
  • ●Powered subwoofers
  • ● Sistemi audio Multi-room

QIDI CN sviluppa è produce parechji tipi di cablaggi è assemblaggi Audio-video, sia in OEM sia ODM.Cridemu in u sviluppu di relazioni durevuli cù i nostri clienti, è travagliemu duramente per sviluppà un approcciu di squadra mutualmente benefica per purtà i so prudutti à u mercatu.Fornimu ingegneria, supportu di fabricazione, assicuranza di qualità è discipline di gestione di prugrammi per assicurà chì i prudutti sò sviluppati à tempu, in u budget, è fabbricati à i più alti standard di qualità.

Perchè associà cù QIDI CN?

1. Integrata verticalmente

Più di 10 anni in cablaggi è assemblaggi Audio-video, più fornitori di terze parti sperimentati per una soluzione ODM / OEM cumpleta.

2. Partenariati Long Term - Crescendu inseme cù i nostri clienti

A maiò parte di i nostri clienti anu travagliatuQIDI CNper più di 10 anni

3. Impegnu à l'affari etichi, pratiche cummerciale internaziunali è prutezzione di e pruprietà intellettuale

Semu totalmente impegnati à a satisfaczione di i nostri clienti, guarantisci a cunfidenzialità di l'infurmazioni pruspera è a prutezzione di e proprietà intellettuale.A maiò parte di u nostru staffu di l'uffiziu parla inglese è capisce l'etica cummerciale internaziunale.

4. Canali aperti di cumunicazione

A struttura urganisazione diQIDI CNhè cuncepitu intornu à u cliente cusì chì a nostra gestione è u persunale chjave ponu esse facilmente raggiunti.

5. Forti finanziarii

Mantenemu una pulitica di debitu zero senza bisognu di prestitu soldi, cusì sò finanziariamente solidi è più capaci di prosperà durante un clima ecunomicu sfida.

222


Tempu di pubblicazione: 15 dicembre 2020